A 4a Cunferenza di l'Energia di Risparmio d'Energia è di Scambio di Tecnulugia à Basse Carbone di l'Imprese di Petrolichi è Petrochichichi in Cina hè stata cun successu in Hangzhou.

nutizie

A 4a Cunferenza di l'Energia di Risparmio d'Energia è di Scambio di Tecnulugia à Basse Carbone di l'Imprese di Petrolichi è Petrochichichi in Cina hè stata cun successu in Hangzhou.

In generale, a China Petroleum and Petrochemical Enterprises Energy Saving and Low Carbon Technology Exchange Conference and Exhibition hà presentatu suluzioni tecnologiche innovative per u sviluppu verde è bassu di carboniu in l'industria petrolifera è petrochimica, è hà aiutatu à creà cuscenza di a necessità di u sviluppu sustenibile. Cù questu avvenimentu, i stakeholder di l'industria anu pussutu acquistà una visione più grande di a dinamica cambiante di l'industria è scopre e novi pussibulità per a futura crescita è innuvazione.

petroliu è petrochimica (1)

A cunferenza hè stata presiduta da China Petroleum Enterprises Association Executive Vice President Jiang Qingzhe, è u so tema era "Riduzzione di carbonu, risparmiu d'energia, qualità è efficienza Improvement, aiutendu u sviluppu verde di u scopu 'doppiu carbonu'". I participanti anu discututu l'ultime tendenze è opportunità in l'applicazione di tecnulugii di risparmiu energeticu è di carbonu bassu, per ottene un equilibriu trà a crescita ecunomica è a prutezzione di l'ambiente. Hanu esaminatu cumu prumove attivamente l'innuvazione è i sviluppi tecnologichi è scopre l'applicazione di sti rializazioni innovatori per permette u sviluppu verde in u settore.

U 7-8 d'aprile, 2023, a quarta China Petroleum and petrochemical Enterprises Energy Saving and low carbon technology Exchange Conference and new technology, new equipment, new materials exhibition hè stata in Hangzhou, Zhejiang. Questu avvenimentu hè statu ospitatu da l'Associazione di l'Imprese di Petroleum di Cina, chì riunisce più di 460 delegati da i dirigenti di a conservazione di l'energia è di a prutezzione di l'ambiente, esperti è fabricatori di l'industria di petrochina, SINOPEC è CNOOC. L'obiettivu di sta cunferenza era di discutiri u sviluppu durevule di a cunservazione di l'energia è di e tecnulugii bassu di carbonu in l'industria petrolifera è petrochimica, in supportu di l'obiettivu di a Cina per ottene una riduzione di "doppiu carbonu".

petroliu è petrochimica (2)

A cunferenza hà furnitu una piattaforma per l'esperti è i rapprisentanti di l'industria per scambià idee è esperienze riguardanti tecnulugii di risparmiu energeticu è di carboniu in l'imprese petrolifere è petrochimiche. Anu spartutu i so preziosi insights nantu à cumu affruntà prublemi cum'è a riduzione di l'emissioni di carbonu, a rinfurzà l'efficienza energetica è a migliurà a qualità, assicurendu u sviluppu ecunomicu sustenibile è prumove a prutezzione di l'ambiente. Inoltre, a cunferenza hà destinatu à ispirà i delegati à travaglià inseme per creà una nova ecologia di u sviluppu verde è bassu di carbonu, ponendu cusì una basa solida per u futuru di l'industria.


Tempu di Post: 29-May-2023