Per scuntrà una varietà di cundizioni di perforazione, avemu 6 tippi di hardfacing da sceglie.
HF 1000
Carburo di tungstènu frantuatu tenutu in una matrice di bronzu di nichel. A grana di 3 mm assicura una più grande cuncentrazione di carburu chì hè ideale per a perforazione di furmazione morbida.
HF 2000
Inserti trapezoidali di carburu di tungstènu tenuti in una matrice di bronzu di nichel di carburu frittu. Questu darà una prufundità più grande di a cobertura di carburu - ideale per a perforazione di alta deviazione in formazioni abrasive.
HF 3000
Inserti in carburu di tungstenu in un depositu spray in polvere ideale per formazioni abrasive. 97% Bonding garantit, certificatu da rapportu ultrasonicu. Cunsigliatu per stabilizzatori non magnetichi.
HF 4000
Inserti in carburu di tungstenu (tipu di buttone). L'inserti sò stati sviluppati per permettà l'inserzione fridda è mantene a forma stretta. A cuncentrazione più grande di inserti in u terzu fondu di a lama è u bordu di punta aumenterà u cuntattu di a superficia per riduce l'usu di formazioni altamente abrasive.
HF 5000
Stu prucessu di ossi-acetilene applica particelle di carburu fusu duru di dimensioni variate tenute in una matrice di nichel-chrome chì furnisce eccellenti proprietà di ligame è si ottengono caratteristiche di usura di a superficia più grande. Livelli di durezza di a superficia più di 40HRC. Ideale per applicazioni GEO-TERMALI sopra i 350 ℃.
HF 6000
Stu prucessu hè un modu altamente automatizatu di applicà a faccia dura è utilizza un flussu di arcu / plasma cumminatu nantu à a superficia di u travagliu. Stu risultatu hè una bassa diluzione di metalli base è un revestimentu densu è uniforme, u mediu di riempimentu pò esse una varietà di consumabili duru.
Tempu di post: 23-Jan-2024