A Federazione di l'Industria Chimica è Petrolifera di Cina (16 di ferraghju) hà liberatu l'operazione ecunomica di l'industria di u petroliu è di a chimica di a Cina in 2022. L'industria di u petroliu è di a chimica di u nostru paese opera in modu generale stabile è ordinatu, a produzzione di petroliu è di gas mantene una crescita stabile, è l'investimentu in u nostru paese. l'esplorazione di petroliu è gasu è l'industria chimica cresce rapidamente.
Dati mostranu chì a pruduzzione di petroliu è di gasu di u nostru paese mantene a crescita stabile in 2022, cù a pruduzzione di petroliu crudu di 205 milioni di tunnellate, un incrementu annu di 2,9%; A pruduzzioni di gas naturale di 217,79 miliardi di metri cubi, un incrementu annu di 6,4%.
In u 2022, u tassu di crescita di l'investimentu in l'esplorazione di petroliu è gasu è l'industria chimica ovviamente superà u livellu mediu naziunale di l'industria è a fabricazione. L'investimentu cumpletu in l'esplorazione di petroliu è di gasu naturale, materie prime chimiche è fabricazione di prudutti chimichi anu aumentatu rispettivamente di 15,5% è 18,8% annu in annu.
Fu Xiangsheng, Vice President of China Petroleum and Chemical Industry Federation: L'annu passatu, a pruduzzione di petroliu crudu hà rializatu quattru aumenti consecutivi, è a produzzione di gas naturale hè ancu aumentata di più di 10 miliardi di metri cubi per sei anni consecutivi l'annu passatu. Hà fattu una cuntribuzione assai impurtante à a sicurità energetica di u paese è a cugliera di granu.
In l'ultimi anni, cù u sviluppu di alta qualità di l'industria petrochimica di u nostru paese, in particulare u cumpletu continuu è a cummissione di novi apparecchi di raffinazione è integrazione chimica, a cuncentrazione di scala di l'industria petrochimica di u nostru paese, u gradu di clustering di basi petrochimiche, u tecnicu generale. u livellu è a competitività di u core di l'industria sò tutti calati. Un novu saltu hè statu fattu. Attualmente, u nostru paese hà aumentatu à 32 raffinerie di 10 milioni di tunnillati è sopra, è a capacità di raffinamentu tutale hà righjuntu 920 milioni di tunnellate à l'annu, u primu postu in u mondu per a prima volta.
Fu Xiangsheng, Vice President di China Petroleum and Chemical Industry Federation: Questu hè un saltu assai impurtante. In termini di scala, a scala di u nostru paese è a cuncentrazione industriale anu migliuratu significativamente. In particulare, a sicurità è a stabilità di a catena industriale è a catena di furnimentu sò state migliurate, chì mostra ancu chì a cumpetitività glubale di l'industria petrochimica di u nostru paese hè ancu in constantemente migliurà è rinfurzà.
Postu tempu: Jul-07-2023