1. L'offerta hè stretta
Mentre i cummircianti sò abbastanza preoccupati di u statu di l'ecunumia glubale, a maiò parte di i banche d'investimentu è di i cunsulenti energetichi anu sempre previsione di i prezzi più alti di u petroliu finu à u 2023, è per una bona raghjone, in un momentu chì i fornimenti di crudo si strinsenu in u mondu. A decisione recente di l'Opec + di riduce a produzzione di 1,16 milioni di barili per ghjornu (BPD) per u colapsu di i prezzi di u petroliu causatu da fatturi fora di l'industria hè un esempiu, ma micca l'unicu, di cumu si strinsenu i pruvisti.
2. Investimentu più altu per via di l'inflazione
A dumanda di petroliu glubale hè prevista per esse più alta quist'annu chè l'annu passatu, malgradu l'approvvigionamentu reale è i cuntrolli artificiali. L'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA) aspetta chì a dumanda di petroliu glubale righjunghji livelli record quist'annu è superà l'offerta à a fine di l'annu. L'industria di u petroliu è di u gasu si prepara à risponde, cù i guverni è i gruppi di attivisti ambientali chì intensificanu i sforzi per riduce a produzzione di petroliu è di gas, indipendentemente da e prospettive di a dumanda, cusì i principali attori di l'industria petrolifera è i più chjuchi di l'industria sò fermamente nantu à a strada di a riduzione di i costi è a migliurà di l'efficienza. .
3. Focus in low-carbon
Hè per via di sta pressione crescente chì l'industria di u petroliu è di u gasu si diversifica in fonti d'energia à pocu carbonu, cumprese a cattura di carbone. Questu hè soprattuttu veru di i grandi petroliferi di i Stati Uniti: Chevron hà annunziatu recentemente i piani di crescita in u settore, è ExxonMobil hè andatu ancu più luntanu, dicendu chì a so attività low-carbon supererà un ghjornu u petroliu è u gasu cum'è un contributore di rivenuti.
4. L'influenza crescente di l'OPEC
Uni pochi anni fà, l'analista sustinienu chì l'Opec perdia rapidamente a so utilità per via di l'emergenza di u shale americanu. Dopu hè ghjuntu l'Opec +, cù l'Arabia Saudita chì unisce e forze cù i grandi pruduttori, u gruppu più grande d'esportazione di crudo chì cuntene una parte ancu più grande di l'approvvigionamentu mundiale di petroliu cà l'Opec sola, è hè dispostu à manipulà u mercatu per u so propiu benefiziu.
In particulare, ùn ci hè micca pressione di u guvernu, cum'è tutti i membri di l'Opec + sò bè cunniscenti di i benefici di i rivenuti di u petroliu è ùn li rinunzià micca in nome di miri più altu per a transizione energetica.
Tempu di post: Jul-28-2023